სამუშაო შეხვედრების რეფლექსია
ქ. მარტვილის N2 საჯარო სკოლა
საგანი: მათემატიკა
თემა: მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდებზე გამოყენებული
დაწყებითი საფეხურის მათემატიკური ტესტები და მათთან დაკავშირებული თეორიული საკითხები.
მიზანი: მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება და სასერტიფიკაციო
გამოცდებისთვის მომზადება.
მონაწილე მასწავლებლები: ციცინო სილაგავა; მაყვალა გვაზავა; მარინა სურმავა;
იზოლდა ხუნწელია; სვეტლანა ესიავა; ნატო ბირკაია; ეკა კვესელავა; ნინელი წულაია;
ორგანიზატორი: მარინა გაბისონია
შეხვედრების რაოდენობა: 4.
თარიღი: 4-7 ივნისი. 2019 წელი.
ვთვლი, რომ სამუშაო შეხვედრები იყო ჩვენს საჭიროებებზე მორგებული.
შეხვედრებზე მასწავლებლებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ მათემატიკური ამოცანების ამოხსნის
ალტერნატიული ვარიანტები, განვიხილეთ სხვადასხვა თეორიული საკითხები:
ü ნატურალური, მთელი, რაციონალური, ირაციონალური, ნამდვილი რიცხვები;
ü
მარტივი
და შედგენილი რიცხვები;
ü
რიცხვების
დაშლა მარტივ მამრავლებად;
ü
ორი რიცხვის
უდიდესი საერთო გამყოფის პოვნა;
ü
ორი რიცხვის
უმცირესი საერთო ჯერადის პოვნა;
ü
ათწილადები, წესიერი და არაწესიერი წილადები;
ü
ნაწილები;
ü
პროცენტი;
ü
წრიული
და სვეტოვანი დიაგრამები;
ü
სამკუთხედის/სამკუთხედის ფართობი და პერიმეტრი;
ü
გამონათქვამთა
უარყოფა; შებრუნებული და ექვივალენტური გამონათქვამები;
ვთვლი, რომ ასეთი შეხვედრები უწყობს ხელს მასწავლებელთა პროფესიულ განვითარებას.
ვთვლი, რომ ასეთი შეხვედრები უწყობს ხელს მასწავლებელთა პროფესიულ განვითარებას.
კარგები ხართ! მარიკა მასწავლებლისგან მეც ძალიან ბევრი ვისწავლე!
ReplyDelete